joi, 22 septembrie 2011

Hardcore mode!



În general sunt un om care reacționează mai greu la stimuli, e destul de greu să-mi captezi atenția. Nu-mi place muzica simplă, îmi place să-mi ocup toate canalele auditive când ascult muzică, nu vreau să mai am loc să și gândesc. Urăsc genurile muzicale cu sunete puține și repetitive, în special muzica pop. Recunosc că la început nu puteam să ascult rock, pentru că erau prea multe sunete și nu înțelegeam nimic, mă durea capul. Am plecat de jos, am început cu System Of A Down, cred că este o formație foarte bună pentru cei neinițiați în muzica rock. Am observat că pe măsură ce ascultam un anumit gen de muzică, începeam să mă obișnuiesc cu el și voiam din ce în ec mai mult. Când am ascultat prima dată Mudvayne am zis că fac infart dar după un timp mi s-a obișnuit urechea, și am trecut la lucruri din ce în ce mai dure. Sunt sidur că dacă ascultam de prima dată ce ascult acum nu mi-ar fi plăcut deloc. Prima trupă metalcore care mi-a plăcut a fost The Devil Wears Prada. Prietenii mei non-hardcore nu înțeleg cum pot să ascult așa ceva, cum de nu mă doare capul. Adevărul e că m-am obișnuit și chiar am devenit dependent, din când în când mai schimb playlist-ul dar mereu revin la muzica mea de suflet. Mi-a intrat în sânge și nu mă pot abține. Nu zică că sunt eu cel mai hardcore, și nici nu vreau, știu multe trupe care depășesc limita și care țipă doar de dragul de a țipa. Sau poate că sunt prea hardcore pentru mine, și asta e posibil, fiecare are limitele lui, eu ascult exact ceea ce mă face să mă simt bine, momentan cam ăsta e nivelul meu de hardcoreală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu