marți, 18 octombrie 2011

On my command unleash hell





Pentru că nu-i fain să îmbătrânești!

Cine zice că muzica din ziua de azi e o tâmpenie nu e altceva decât un hipiot amnezic care a uitat cum se zbenguia pe muzica lui Stefan Banica. Tinerii au fost mereu nebuni si plini de energie, mereu au avut gusturi muzicale nepotrivite pentru vremurile in care triau. La fel cum inainte de '90 era un fel de blasfemie sa asculti Modern Talking in loc de muzica populara, acum se șocheaza lumea ca asculti muzica electronica in loc de popul de rahat pe care il asculta parintii nostrii, gen Andra, Pepe sau mai știu eu ce. Și sunt convins că la fel vor zice si copii mei, vor râde pana vor muri de muzica mea electronica pe care o ascult acum. Dar eu cel puțin nu le voi critica muzica, muzica e pur și simplu muzică, nu e nimic de criticat, nu-ți place nu asculți, ai sute de genuri dintre care poți să alegi. Chiar dacă acum ascult mai mult muzică electronică, știu ce înseamnă și rock vechi, jazz și multe altele. Mi-a plăcut să experimentez și să nu desconsider nici un gen muzical(în afară de manele, ăla nu e un gen muzical, e un căcat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu